А для цього потрібно зовсім небагато : вміти організувати себе для великих справ. Звичайно, ти сам не завжди
впораєшся з цим завданням, а тому це краще робити командою. Саме
за таким гаслом з ініціативи шкільного
парламенту, у ЗОШ №9 відбувся день шкільного самоврядування, коли учні і
вчителі помінялися місцями — діти стали викладачами. Члени шкільного активу старших класів і всі ті, хто мав
бажання ретельно готуватися до уроків і спробувати себе в ролі вчителя
отримали завдання і розробки уроків і пройшли настановчі курси від
учителів-предметників. Далі були визначені уроки і
класи, в яких вони мали бути.
Звичайно діти обирали той предмет, який їм найбільше подобається і вони
дійсно його найкраще знають. День самоврядування показав, що діти можуть
донести інформацію і пояснити матеріал на дитячій доступній мові дуже
зрозуміло.
Після закінчення уроків відбулаcя сумісна педагогічна рада вчителів і дітей-вчителів,
де були відзначені діти, які, на думку своїх наставників, підготувались
найретельніше і дали змістовні, методично грамотні уроки.
День самоврядування пройшов вдало, діти відчули
всю важкість викладацької професії і побували на місці вчителів. Дійсно, не всі стануть педагогами, але день самоврядування це не тільки крок до демократизації школи, а й повчальний
урок, який на один день дітей зробив дорослими. Я думаю, що кожен,
хто був у ролі вчителя, зрозумів, що це дуже нелегка справа. Адже справжній
вчитель повинен не тільки досконало знати свій предмет, але ще й дітей
зацікавити ним, тримати дисципліну та увагу всього класу. А це, повірте,
завдання не з простих.
|